
360 produktová fotografie
360 produktová fotografie je pro potencionálního zákazníka podstatně lákavější, produkt si může podrobně prohlédnout. Interaktivně si s ním otáčet a prohlédnout si tak ze všech úhlů detaily , které ho nejvíc zajímají.
Díky tomu pak vydrží na Vašich stránkách déle, protože si může detailně prohlédnout vybraný produkt a zbytečně nehledá u konkurence. Je vyzkoušeno, že pokud je tento typ fotografie vhodně umístěný na Vašich stránkách, zvyšuje se míra konverzí.
360 fotka, spin, 2D nebo 3D fotografie (tak je někdy 360° produktová fotografie označována). Jde o pohyblivou fotografii, chcete-li animaci. Tyto fotografie jsou složená z určitého počtu klasických snímků, které na sebe plynule navazují. Mezi jednotlivými snímky se divák může interaktivně posouvat vpřed a vzad, pustit si celou animaci.
Produkt se na výsledné fotografii pohybuje nebo otáčí. Ve většině případů se používá pro znázornění produktů v e-shopech.
Zvýšení prodeje. Lidé si myslí, že online nakupování je riskantní, protože si nemůžou prohlédnout zboží fyzicky. Díky 360 produktové fotografii můžou návštěvníci Vašeho e-shopu vidět, jak bude produkt vypadat. Toto vede k většímu prodeji.
Vyšší hodnocení Google. 360 prezentace produktu je ideální, pokud chcete být na vrcholu vyhledávání Google. Vzhledem k tomu, že Google vyžaduje vysoce kvalitní obrázky, je 360 foto dobré pro hodnocení webových stránek (SEO).
Proč 360 fotografie
Častou otázkou bývá, jestli není lepší natočit produktové video. 360 fotka má proti videu výhodu právě v tom, že se v animaci divák může interaktivně vracet a zastavovat. 360ka navíc obsahuje méně snímků proti videu, díky tomu mohou být daleko kvalitnější, ostřejší, detailnější a rychleji se načítat i při pomalém internetovém připojení.
360 foto ukazuje, že dodáváte produkt, který slibujete. Toto zvyšuje důvěru zákazníků a nakupují u vás pak opakovaně.
Pokud užíváte pro svůj online business e-shop který nepodporuje 360°foto, můžete je hostovat a načítat třeba ze serveru SIRV.
Cena 360 produktová fotografie
360 produktové foto
1 – 10 ks- 1 ks otočné fotografie produktu složené z 36 jednotlivých fotografií.
- Formát .jpg/.png
- Otočná produktová fotografie na bílém, barevném, nebo průhledném pozadí.
- Obvyklá velikost 2500 x 2500px (možnost jiné velikosti). Větší se nedoporučuje kvůli rychlosti načítání.
360 produktové foto
11 – 25 ks- 1 ks otočné fotografie produktu složené z 36 jednotlivých fotografií.
- Formát .jpg/.png
- Otočná produktová fotografie na bílém, barevném, nebo průhledném pozadí.
- Obvyklá velikost 2500 x 2500px (možnost jiné velikosti). Větší se nedoporučuje kvůli rychlosti načítání.
360 produktové foto
26 – 50 ks- 1 ks otočné fotografie produktu složené z 36 jednotlivých fotografií.
- Formát .jpg/.png
- Otočná produktová fotografie na bílém, barevném, nebo průhledném pozadí.
- Obvyklá velikost 2500 x 2500px (možnost jiné velikosti). Větší se nedoporučuje kvůli rychlosti načítání.
360 produktové foto
nad 50 ks- 1 ks otočné fotografie produktu složené z 36 jednotlivých fotografií.
- Formát .jpg/.png
- Otočná produktová fotografie na bílém, barevném, nebo průhledném pozadí.
- Obvyklá velikost 2500 x 2500px (možnost jiné velikosti). Větší se nedoporučuje kvůli rychlosti načítání.
Obchodník, který prezentuje své produkty formou 360 fotky , nemusí pro svůj e-shop instalovat ani dokupovat žádné zásuvné moduly nebo doplňky. Pokud hledáte efektivní způsob, jak obohatit svůj e-shop o interaktivní prvky, animace 360 foto jsou skvělou volbou. To šetří čas a snižuje technickou složitost správy e-shopu.
Je však důležité mít na paměti, že fotografie musí být na webové stránky vloženy pomocí zdrojového kódu. Tento proces může být pro některé uživatele složitý, protože klasická administrace e-shopu často nenabízí potřebné nástroje pro takové úpravy.
Proto doporučuji zvolit e-shop, který nabízí automatické vkládání animací 360 foto. Tímto způsobem můžete snadno a rychle integrovat tyto atraktivní prvky do vašeho online obchodu, což může výrazně zvýšit zájem zákazníků a zlepšit jejich nákupní zkušenost.
Pokud máte zájem o další informace nebo potřebujete pomoc s výběrem správného řešení pro váš e-shop, neváhejte se na mě obrátit!